poniedziałek, 12 sierpnia 2013



Droga wojewódzka nr869 to droga o długości tylko 6km. Łączy ona Rundą Małą z Jasionką, w której znajduje się międzynarodowy port lotniczy Rzeszów - Jasionka i jest łącznikiem DK9 z byłą DK19 (równolegle biegnie S19). Na drodze panuje bardzo mały ruch, a w dodatku jest w bardzo dobrym stanie (za wyjątkiem kilkuset metrów w Rudnej Małej) co sprawia, że bardzo często jeżdżą tu rowerzyści. Do 2015 roku na skrzyżowaniu DW869 i DK9 planowane jest wybudowanie węzła (DK9 ma biec wiaduktem, a pod nim ma powstać rondo) ze względu na korki tworzące się m.in.w godzinach szczytu gdzie kierowcy jadący DK9 wpuszczają kierowców wyjeżdżających z DW869 (obok znajduje się strefa S-2 Rogoźnica).

Zdjęcia z DW869.

Jesteśmy w Rudnej Małej i jedziemy w stronę Jasionki. Niestety nie udało mi się sfotografować jak skręcałem z tu DK9. Jak pisałem stan nawierzchni w tym miejscu nie jest zbyt dobry, ale to tylko kilkaset metrów. 
 Tu już droga jest w dobrym stanie.
 Las.


 Po prawej widoczny port lotniczy Rzeszów - Jasionka.


 Wjeżdżamy do Jasionki i terenu zabudowanego.

 Skrzyżowanie z byłą DK19 i koniec DW869. Ja skręcam w lewo.

zdjęcia robiłem podczas jazdy rowerem. Pozdrawiam.:-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz